21 Ekim 2015 Çarşamba

Sevde ve Deniz ile Sohbet :)

Merhaba kizlaaarr:)
Bulusmanin yazisini yeni yazabiliyorum.Oglumdan pek firsat bulamiyorum bu aralar .Firsatini bulmuskende muhtesem bulusmadan bahsetmek istedim size :) 
 Malum etkinlikte ev sahibi oldugumuzdan oturup sohbet etme firsatimiz pek olmadi.Bizde Sevde ile dedikki bi bulusma ayarliyalim rahatca sohbet edip kaynasalim.O kadar iyi yapmisizki.Gelen herkes mi cana yakin olur ,sohbeti keyif verir .Hepsii sahane kizlar :)Burdan hepsine tekrardan tesekkur ederim geldikleri icin :*
 Sevde benim instagramda tanidigim guzel insanlarin ilki diyebilirim ,devamida geldi :)
Umarim Sevdecimle daha bir cok guzel seylere imza atariz.Bu arada etkinlikte sponsor olmak isteyen Moda Cosmetics bir kac aksilikten dolayi sponsor olamamisti.Ben etkinlikte olmalarini ve arkaslarimin urunlerini denemesini cok istemistim.Etkinlikte hic kozmetik yoktu ve ben makyoz olarak memnun kaldigim urunleri arkadaslarimda deneyimlemesini istemistim.
Bulusmadan once Murat beyle tekrar iletisime gectim ve beni kirmayip bulusmaya urunlerini getirdi.Marka ile ilgili guzel bilgiler verdi.Marka konusunda yanilmadim ve urunu alan tum arkadaslarim makyaj malzemelerinden son derece memnun kalmislar.Buda beni cok mutlu etti.

Moda Cosmetics urunlerini denemediyseniz bir sans verin derim .
 Ayni Moda Cosmetics gibi etkinlige katilamayan ve benim kullanmaktan cok keyif aldigim TopiCrem 'de buyuk boy yuz goz temizleme urununu gonderdi.Her iki firmayada ayri ayri tesekkurler ederim.
Mekan olarakta benimde uzun suredir merak ettigim ve gidemedigim Huqqa'yi sectik.Mekan oldukca guzel ve ferahti.Ben sicak cikolatasina bayildim diyebilirim:)Bu guzel mekan bulusmamiza tad katarak iki  guzel tatlisini ikram etti bize.Ikiside harikaydi.



Ikisininde goruntusu lezzeti ilgili ipucunu veriyordur sanirim:)Ilk resimdeki Snickers tadinda chesscake ,digeri ise koala tatlisiydi eger adini yanlis hatirlamiyorsam:)

 Son olarak ve en onemlisi gelen tum guzel yurekli arkadaslarima tek tek tek tesekkur ederim.Hepsi birbirinden samimi ve ictendi.Bol kahkahali unutulmaz bir gun gecirdim..Simdilik hoscakalin :)

5 yorum:

  1. Tabi ki beni kirpabilirsin fotoda no problem :/ Saka bi yana cok guzeldi tesekkurler beybim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyy kuzum biz tesekkur ederiz geldigin icin:*

      Sil
  2. Harika bir buluşmaydı.. Her şey için tekrar çok teşekkür ederim :)
    Bu etkinlik ile ilgili benim yazımı da okumak isterseniz :
    http://medyadergisi.blogspot.com.tr/2015/11/sevde-ve-deniz-ile-sohbet.html
    Bir başka etkinlikte yeniden görüşebilmek dileği ile sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. :*okudum bile ellerine saglik;)

    YanıtlaSil
  4. Darısı başımıza 😊😊😘

    YanıtlaSil