20 Ağustos 2015 Perşembe

Beni Taniyin...

Beni taniyin😊


Merhabalar...Instagram adresimden sonra blog acma kararimida vermis bulunuyorum.Bunuda yavas yavas kesfedicem idare edin😉Gelelim ben kimim ,neyim, neciyim?
   Arkadaslar ben 25 yasindayim .Ankarada yasiyorum ve Ankaraliyim.Moodelistlik mezunuyum,2 senede özel Aytuglu moda egitim merkezinde  stilistlik egitimi aldim.Bircok sektorde calistim.En son Boynerde Roc markasinda cilt bakim uzmanligi yaptim.Genelde zamanim cilt bakimdan cok musterilere makyaj yapmakla gecti.Buda makyaj anlaminda beni cesaretlendirdi.Ozamandan ozel makyaj randevulari almaya basladim.Makyaj adina bir egitimim yok.Yaklasik 5 senedirde makyajlara gidiyorum.
  •  Tami tamina 3 senedir mutlu bir evliligim ve dunya tatlisi 2 yasinda Ege adinda bir oglum var😍Suan tek hayat telasim oglum ve yaz sezonunda gittigim makyajlarim.Hayatimda en cok yapmak istedigim sey oglum 4 5 yasina geldiginde ozel makyaj egitimi alip tiyatro makyaji yapmak yada makyaj bakim uzerine biyer acmak.Sansliyim ki bu konuda esim bana tam destek .Bakalim zaman neler gostericek.Ben burda kullandigim urunleri,yorumlarini,yaptigim makyajlari ve makyaj nasil yapilir a dair seyler paylasicam.umarim isinize yarar seyler yazarim .Simdilik hosca kalin👋👋

4 yorum:

  1. Hayırlı olsun blog hayatın aramıza hoşgeldin :) bol izleyicin olsun yorumların bol olsun.ben de Ankaralı bir bloggerım 26 yaşındayım :) instagramda escisemblog adıyla takip ediyorum;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Destegin ve guzel dileklerin icin cok tesekkur ederim canm:)bende seni severek takip ediyorum basarilar;)

      Sil
  2. bloğun hayırlı olsun :) üye ol gaggetini eklediğinde mutlaka üye olurum :) instagramdan takipteyim benim sayfamada beklerim ziyaretinden mutlu olurum sevgiler ( http://apaydindunyam.blogspot.com.tr/ )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim Gonca hanim iyi dilekleriniz icin.blog isini yeni yeni kesfediyorum hemen yapmaya calisiyorum uye butonunu:)sayfanizida hemen ziyaret ediyorum

      Sil